2. Мамандар құрамын талдау » КГКП "Ясли сад №77"
Государственное коммунальное казенное предприятие
Ясли-сад №77
"Управления образования "
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Телефон заведующего:
+7(727) 376-20-39
Телефон методиста:
+7(727) 376-21-74
Версия для
слабовидящих
» 2. Мамандар құрамын талдау
28
март
2022

2. Мамандар құрамын талдау

   Сапалы білім мен тәрбие беру мектепке дейінгі мекеме жұмыстарының тиімділігі және даму көрсеткіштері. Оны жүзеге асыру үшін ең алдымен педагог мамандарының қызметі, дамуы. Сондықтан да, педагогикалық менеджмент негізінде құрылған басқару қызметінің басты бағыттарының бірі ретінде педагогтардың мәртебесін көтеру, олардың кәсіби шығармашылық деңгейлерін арттыруға деген мотивация тудыру, өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру болып табылады. Басқару қызметінде педагогикалық менеджмент негіздемесінде педагогтардың мәртебесін көтеру ғана емес, мақсаты тұрақталып ынтымақтастықпен жасалынып, жететін жетістіктерге бағытталған. Ұйымдастыру түрлерін жетілдіріп, бірлесе технологиялық шаралар мен ережелерді сақтай отырып, барлық педагогтарға қолайлы жағдайлармен қамтамасыз ету. Білім беру үрдісінің өнімділігін барынша арттырып, жаңа көзқарастардың тууына арналған жүйелі жұмыстардың арқасында балабақша ұжымында сапалық өзгерістерге қол жеткізілді.

   Тәрбие мен оқыту процесі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. Білім беру салаларында, оқу қызметінде көлемінің тепе-теңдігі сақталған. Бала құзіреттілігін қалыптастыру - білім беру іс-әрекетінің бағыты болып табылады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының бірлескен іс-әрекеті балалардың дербестік даму кеңістігін, шығармашылығының басталуын қалыптастырады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының ұжымды ынталандыру жүйесінде жеке өзіндік дамуы және дербестік шығармашы- лық әрекетіне бағытталған. Мұның өзі жаңа даму жүйесіндегі жеке тұлғаның дамуы және педагогикалық қызметінің жоғары сапалық көрсеткішін көрсетеді. Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілері мен педагог мамандар өзінің шеберлігін үнемі арттырып отырады. Әлсіз тұстарын жетілдіру үшін, озық көшінен қалмауды басты назарда ұстайды  Семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестер, әдістемелік бас қосулар өткізіледі. Қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтында жоспарланған кестесіне сай курстық дайындықтардан өтеді. Бүгінгі педагог - кәсіби ізденуші, зерттеуші, өз бетінше  шығармашыл, әдістемелік теориялық ойлау қабілеті жоғары, ерекше ынта-ықылас, серпінмен, қызығушылықпен, құлшыныспен, ұжыммен бірлескен әрекеттер құра алатын маман. Осыған орай педагог мамандар өз білімін жетілдіру мақсатында қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтының ұйымдастырылған курстарынан өтуге арналған кестесі құрылған. Сонымен қатар, өз бетімен білімін көтеру бағыты бойынша белсенді түрде жұмыс жүргізіледі. Алдыңғы қатарлы озық педагогикалық іс – тәжірибесін арттыруға жағдай жасалынған.

Төменде педагогикалық ұжымның сапалық құрамындағы өзгерістер көрсеткішін келтіріп отырмыз.

Мектепке дейінгі ұйымда штаттық кестеге байланысты қызметкелер саны- 78.6  оның ішінде педагогтар саны –34.5  әкімшілік және техникалық персонал – 44.1  Қазіргі уақытта қызметкерлер саны – 48 педагогтар саны – 22, әкімшілік және техникалық персонал – 26


Оқу жылы

Педа-

гог саны

Жоғары

Арнаулы-орта

Мектепке дейінгі

%

Педагогикалық

%

Мектепке дейінгі

%

Педагогикалық

%

2019-2020

23

4

17,3

10

43

4

17,3

5

21,7

2020-2021

25

12

48

5

20

5

20

3

12

2021-2022

23

8

35

5

25

5

22

5

22


Педагогикалық мамандардың білім беру сипаттамасындағы өзгерістер


Оқу жылдары

Жоғары білім

Арнаулы орта

Сырттай жоғары оқу орнында оқиды

2019-2020

14

9

-

2020-2021

17

8

-

2021-2022

13

9

1


Педагогикалық ұжымды басқара отырып, әрбір педагогтың жетістіктерін жүйелі бағалау, бүкіл ұжымның бағалай білуіне қол жеткізу үлкен маңызға ие.


 Тәрбиешілер мен педагогтарды базалық білімі туралы мәлімет


Жылы

Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі бар педагогтар

Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі жоқ педагогтар

2022

23

-


Педагогикалық ұжымның жас құрамына қарай талдауы


20-30

жасқа дейін

30-40

жасқа дейін

40-50

жасқа дейін

50-60

жасқа дейін

4

4

8

7


Біліктілік санаты бойынша педагогтар құрамы


Оқу жылы

Жоғары санаты

Бірінші санаты

Педагог-модератор

Педагог-

сарапшы

 Педагог-зерттеуші

Екінші санаты

 Санатты жоқ


2019-2020

5

22%

8

35%

0

0

0

0

0

0

9

39%

1

4,3%

2020-2021

8

32%

5

20%

0

0

0

0

0

0

9

36%

3

12%

2021-2022

5


26%

3

16%

2

9%

1

4%

1

4%

6

26%

5

17,3%


Педагогтар туралы мәлімет


Аты-жөні, тегі

Туған жылы

Қызметі 

Қай оқу орнын бітірді және қандай мамандық

                      Еңбек өтілі

санаты

жалпы

педагог өтілі

Осы

 мекемеде

1

Алибаева 

Айгуль 

Есеновна

24.03.1970

меңгеруші

Қыздар мемлекеттік     педагогикалық институты, Алматы,1990ж

мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.

30

30

6 ай

бірінші


2

Курманбаева

Жазира

Кусайыновна,


19.06.1977

әдіскер

Қыздар мемлекеттік     педагогикалық университеті, Алматы, 2010ж. «Филология», қазақ филология маманы. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.

13

10

8

Екінші,

2019

3

Токаева Анар Геннадьевна

05.07.1978

логопед

М.О. Әуезов атындағы Семей университеті, 2003«Педагогика және бастауыш мектеп оқытудың әдістемесі, Семей мемлекеттік педагогикалық институы,2013 «Музыкалық білім»

Қайта даярлау курсы, Арнайы білім «дефектология»,2018

11

11

5 мес

жоқ

4

Бидашев Бақыт Уразгалиович

21.06.1990

музыка жетекшісі

МКҚК Ғ.Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық колледжі, 2009жСаздық білім беру

1ай

1ай

1ай

жоқ

5

Айтбаева  

Манат

Жунусбековна

15.07.1969

тәрбиеші

Педагогикалық институты Алматы. 1996 ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті », қазақ тілі және әдебиет мұғалім. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.

29

26

26

Жоғары,

2020

6

Гордеева Татьяна Александровна

22.10.1969

тәрбиеші

№2  Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі, 2018 ж.  Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

26

14

10

Бірінші, 2018

7

Дюйсембаева Камеш Кабылбековна

18.03.1968

тәрбиеші

Қыздар мемлекеттік     педагогикалық институты, 2006ж.     Орыс тілі мен әдебиет мұғалімі

35

35

2

Жоғары,

2020

8

Рыбалкина Любовь           Валерьевна

14.08.1977

тәрбиеші

Әлеуметтік-гуманитарлық инситуты   Алматы, 2005ж «Тәжірбиелі психолог»

28

25

25

Педагог-зерттеуші2021


9

Саханова Эльвира    Кенесовна

09.10.1978

тәрбиеші

Гуманитарлық-педагогикалық колледж Павлодар 2006ж. «қазақ тіл мен әдебиет», мұғалім. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.

11

11

11

Жоғары,

2020

10

Бабкина 

Светлана         Игоревна

01.04.1962

тәрбиеші

Алматы құрылыс техникум Алматы 1982ж.

33

21

21

Екінші,

2019

11

Филиппова Анастасия Ивановна

29.10.1978

тәрбиеші

№2  Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі, 2018 ж.     Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

7

5

7

Педагог-модератор, 2021

12

Кушекбаева Улбала Айтжановна

07.03.1977

тәрбиеші

Алматы үздіксіз білім беру   университеті 2020 ж. Мектепке дейінгі тәрбиелеу 


7

7

7

Бірінші,

2018


13

Кислицына 

Ирина 

Игоревна

13.06.1973

тәрбиеші

Мемл. Қаз. Пед. институты, 2006ж. Мектепке дейінгі  педагогика және  әдістеме.

30

20

5

Жоғары,

2020

14

Смағұл

 Әлия Нурслямқызы

05.10.1980

қазақ тілі мұғалімі

Әл-Фараби атындағы Қаз.Ұлт.университеті, 2006ж.  Қазақ тілі мен әдебиет

7

7

4

Екінші,

2018

15

Ескараева

 Ляззат

Беймбеткызы

15.03.1989

тәрбиеші

Алматы «Авиценна» колледж, 2017 ж. Мектепке мектепке дейінгі тәрбиелеу

7

6

7

Екінші,

2018


16

Саудабаева Балжан Оразахановна

02.02.1992


тәрбиеші

Әл-Фараби атындағы Қаз.Ұлт.университеті, 2014ж Қазақ тілі мен әдебиет география


4

4

4

Екінші,

2019


17

Интыкбаева

Зауре

Смаиловна

29.12.1967

тәрбиеші

Қарағанды педагогикалық институт,1991 ж. Физика-информатика.  Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.

28

28

4

Жоғары,

2018

18

Адилбаева

 Бисара Идрисовна

08.04.1977

тәрбиеші

Алматы колледжі Таланты жастар, 2014ж. Бастауыш білім беру, бастауыш сынып мұғалімі

8

5

8

Екінші,

2018


19

Кошкарбаева Омиргул

31.12.1994

тәрбиеші

Абай Құнанбаев атындағы     Саран гуманитарлы-техникалық колледжі, 2015ж. Мектепке дейінгі  тәрбие және оқыту, мектепке дейінгі ұжымдардың тәрбиешісі

7

7

2

Педагог-модератор,

 2021

20

Байбусунова Роза Уразбаевна

29.09.1979

тәрбиеші

Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.


2

2

2

жоқ

21

Николаева Надежда Викторовна

26.04.1996

тәрбиеші

Тараз атындағы колледж, 2022 «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу»

1 ай

1ай

1ай

жоқ

22

Узакова 

Акнур Муратбековна

11.09.1994

тәрбиеші

Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі, 2014 «Бастауыш білім беру»

1 ай

1ай

1ай

жоқ

23


Умирбаева Жаркынай

Наушабаевна

23.01.1973

Муз.жет

Қазақ қыздар педагогтік институты, 1997 музыка пәнінің мұғалімі

24

24

1ай

Педагог- сарапшы, 2020



Қайта даярлық курстарынан өтуі туралы мәлімет




Оқу жылы


Курстан өткендер саны

Оның ішінде

Саны


Пайызы %


Тәрбиешілер

Мамандар

саны

Пайызы %

саны

пайызы%

2019-2020

0

0

0

0

0

0

2020-2021

3

12%

3

12%

0

0

2021-2022

      13

56%

     11

48%

        0

0%



Педагогикалық ұжымның жылдық жұмыс көрсеткіші


Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ұжымның мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе кеңістігінің үлкеюін бірнеше аспектілерден көруге болады. Сонымен қатар бейімделген бағдарлама бойынша мектепалды  даярлық тобының педагогтары жұмыс жүргізу кеңістігін жүзеге асыруда.

Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына әсер ететін, балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың заманауи талапқа сай, жаңа инновациялық технологиялармен еңбек етуі, прогрессивті тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады.



Келесі мазмұнға өту: 3. Тәрбиеленушілер контингенті
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив