2. Мамандар құрамын талдау
Сапалы білім мен тәрбие беру мектепке дейінгі мекеме жұмыстарының тиімділігі және даму көрсеткіштері. Оны жүзеге асыру үшін ең алдымен педагог мамандарының қызметі, дамуы. Сондықтан да, педагогикалық менеджмент негізінде құрылған басқару қызметінің басты бағыттарының бірі ретінде педагогтардың мәртебесін көтеру, олардың кәсіби шығармашылық деңгейлерін арттыруға деген мотивация тудыру, өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру болып табылады. Басқару қызметінде педагогикалық менеджмент негіздемесінде педагогтардың мәртебесін көтеру ғана емес, мақсаты тұрақталып ынтымақтастықпен жасалынып, жететін жетістіктерге бағытталған. Ұйымдастыру түрлерін жетілдіріп, бірлесе технологиялық шаралар мен ережелерді сақтай отырып, барлық педагогтарға қолайлы жағдайлармен қамтамасыз ету. Білім беру үрдісінің өнімділігін барынша арттырып, жаңа көзқарастардың тууына арналған жүйелі жұмыстардың арқасында балабақша ұжымында сапалық өзгерістерге қол жеткізілді.
Тәрбие мен оқыту процесі Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. Білім беру салаларында, оқу қызметінде көлемінің тепе-теңдігі сақталған. Бала құзіреттілігін қалыптастыру - білім беру іс-әрекетінің бағыты болып табылады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының бірлескен іс-әрекеті балалардың дербестік даму кеңістігін, шығармашылығының басталуын қалыптастырады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының ұжымды ынталандыру жүйесінде жеке өзіндік дамуы және дербестік шығармашы- лық әрекетіне бағытталған. Мұның өзі жаңа даму жүйесіндегі жеке тұлғаның дамуы және педагогикалық қызметінің жоғары сапалық көрсеткішін көрсетеді. Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілері мен педагог мамандар өзінің шеберлігін үнемі арттырып отырады. Әлсіз тұстарын жетілдіру үшін, озық көшінен қалмауды басты назарда ұстайды Семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестер, әдістемелік бас қосулар өткізіледі. Қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтында жоспарланған кестесіне сай курстық дайындықтардан өтеді. Бүгінгі педагог - кәсіби ізденуші, зерттеуші, өз бетінше шығармашыл, әдістемелік теориялық ойлау қабілеті жоғары, ерекше ынта-ықылас, серпінмен, қызығушылықпен, құлшыныспен, ұжыммен бірлескен әрекеттер құра алатын маман. Осыған орай педагог мамандар өз білімін жетілдіру мақсатында қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтының ұйымдастырылған курстарынан өтуге арналған кестесі құрылған. Сонымен қатар, өз бетімен білімін көтеру бағыты бойынша белсенді түрде жұмыс жүргізіледі. Алдыңғы қатарлы озық педагогикалық іс – тәжірибесін арттыруға жағдай жасалынған.
Төменде педагогикалық ұжымның сапалық құрамындағы өзгерістер көрсеткішін келтіріп отырмыз.
Мектепке дейінгі ұйымда штаттық кестеге байланысты қызметкелер саны- 78.6 оның ішінде педагогтар саны –34.5 әкімшілік және техникалық персонал – 44.1 Қазіргі уақытта қызметкерлер саны – 48 педагогтар саны – 22, әкімшілік және техникалық персонал – 26
Оқу жылы | Педа- гог саны | Жоғары | Арнаулы-орта | ||||||
Мектепке дейінгі | % | Педагогикалық | % | Мектепке дейінгі | % | Педагогикалық | % | ||
2019-2020 | 23 | 4 | 17,3 | 10 | 43 | 4 | 17,3 | 5 | 21,7 |
2020-2021 | 25 | 12 | 48 | 5 | 20 | 5 | 20 | 3 | 12 |
2021-2022 | 23 | 8 | 35 | 5 | 25 | 5 | 22 | 5 | 22 |
Педагогикалық мамандардың білім беру сипаттамасындағы өзгерістер
Оқу жылдары | Жоғары білім | Арнаулы орта | Сырттай жоғары оқу орнында оқиды |
2019-2020 | 14 | 9 | - |
2020-2021 | 17 | 8 | - |
2021-2022 | 13 | 9 | 1 |
Педагогикалық ұжымды басқара отырып, әрбір педагогтың жетістіктерін жүйелі бағалау, бүкіл ұжымның бағалай білуіне қол жеткізу үлкен маңызға ие.
Тәрбиешілер мен педагогтарды базалық білімі туралы мәлімет
Жылы | Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі бар педагогтар | Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі жоқ педагогтар |
2022 | 23 | - |
Педагогикалық ұжымның жас құрамына қарай талдауы
20-30 жасқа дейін | 30-40 жасқа дейін | 40-50 жасқа дейін | 50-60 жасқа дейін |
4 | 4 | 8 | 7 |
Біліктілік санаты бойынша педагогтар құрамы
Оқу жылы | Жоғары санаты | Бірінші санаты | Педагог-модератор | Педагог- сарапшы | Педагог-зерттеуші | Екінші санаты | Санатты жоқ | |||||||
2019-2020 | 5 | 22% | 8 | 35% | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 39% | 1 | 4,3% |
2020-2021 | 8 | 32% | 5 | 20% | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 36% | 3 | 12% |
2021-2022 | 5 | 26% | 3 | 16% | 2 | 9% | 1 | 4% | 1 | 4% | 6 | 26% | 5 | 17,3% |
Педагогтар туралы мәлімет
№ | Аты-жөні, тегі | Туған жылы | Қызметі | Қай оқу орнын бітірді және қандай мамандық | Еңбек өтілі | санаты | ||
жалпы | педагог өтілі | Осы мекемеде | ||||||
1 | Алибаева Айгуль Есеновна | 24.03.1970 | меңгеруші | Қыздар мемлекеттік педагогикалық институты, Алматы,1990ж мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 30 | 30 | 6 ай | бірінші |
2 | Курманбаева Жазира Кусайыновна, | 19.06.1977 | әдіскер | Қыздар мемлекеттік педагогикалық университеті, Алматы, 2010ж. «Филология», қазақ филология маманы. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 13 | 10 | 8 | Екінші, 2019 |
3 | Токаева Анар Геннадьевна | 05.07.1978 | логопед | М.О. Әуезов атындағы Семей университеті, 2003«Педагогика және бастауыш мектеп оқытудың әдістемесі, Семей мемлекеттік педагогикалық институы,2013 «Музыкалық білім» Қайта даярлау курсы, Арнайы білім «дефектология»,2018 | 11 | 11 | 5 мес | жоқ |
4 | Бидашев Бақыт Уразгалиович | 21.06.1990 | музыка жетекшісі | МКҚК Ғ.Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық колледжі, 2009жСаздық білім беру | 1ай | 1ай | 1ай | жоқ |
5 | Айтбаева Манат Жунусбековна | 15.07.1969 | тәрбиеші | Педагогикалық институты Алматы. 1996 ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті », қазақ тілі және әдебиет мұғалім. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 29 | 26 | 26 | Жоғары, 2020 |
6 | Гордеева Татьяна Александровна | 22.10.1969 | тәрбиеші | №2 Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі, 2018 ж. Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту | 26 | 14 | 10 | Бірінші, 2018 |
7 | Дюйсембаева Камеш Кабылбековна | 18.03.1968 | тәрбиеші | Қыздар мемлекеттік педагогикалық институты, 2006ж. Орыс тілі мен әдебиет мұғалімі | 35 | 35 | 2 | Жоғары, 2020 |
8 | Рыбалкина Любовь Валерьевна | 14.08.1977 | тәрбиеші | Әлеуметтік-гуманитарлық инситуты Алматы, 2005ж «Тәжірбиелі психолог» | 28 | 25 | 25 | Педагог-зерттеуші2021 |
9 | Саханова Эльвира Кенесовна | 09.10.1978 | тәрбиеші | Гуманитарлық-педагогикалық колледж Павлодар 2006ж. «қазақ тіл мен әдебиет», мұғалім. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 11 | 11 | 11 | Жоғары, 2020 |
10 | Бабкина Светлана Игоревна | 01.04.1962 | тәрбиеші | Алматы құрылыс техникум Алматы 1982ж. | 33 | 21 | 21 | Екінші, 2019 |
11 | Филиппова Анастасия Ивановна | 29.10.1978 | тәрбиеші | №2 Алматы мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі, 2018 ж. Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту | 7 | 5 | 7 | Педагог-модератор, 2021 |
12 | Кушекбаева Улбала Айтжановна | 07.03.1977 | тәрбиеші | Алматы үздіксіз білім беру университеті 2020 ж. Мектепке дейінгі тәрбиелеу | 7 | 7 | 7 | Бірінші, 2018 |
13 | Кислицына Ирина Игоревна | 13.06.1973 | тәрбиеші | Мемл. Қаз. Пед. институты, 2006ж. Мектепке дейінгі педагогика және әдістеме. | 30 | 20 | 5 | Жоғары, 2020 |
14 | Смағұл Әлия Нурслямқызы | 05.10.1980 | қазақ тілі мұғалімі | Әл-Фараби атындағы Қаз.Ұлт.университеті, 2006ж. Қазақ тілі мен әдебиет | 7 | 7 | 4 | Екінші, 2018 |
15 | Ескараева Ляззат Беймбеткызы | 15.03.1989 | тәрбиеші | Алматы «Авиценна» колледж, 2017 ж. Мектепке мектепке дейінгі тәрбиелеу | 7 | 6 | 7 | Екінші, 2018 |
16 | Саудабаева Балжан Оразахановна | 02.02.1992 | тәрбиеші | Әл-Фараби атындағы Қаз.Ұлт.университеті, 2014ж Қазақ тілі мен әдебиет география | 4 | 4 | 4 | Екінші, 2019 |
17 | Интыкбаева Зауре Смаиловна | 29.12.1967 | тәрбиеші | Қарағанды педагогикалық институт,1991 ж. Физика-информатика. Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 28 | 28 | 4 | Жоғары, 2018 |
18 | Адилбаева Бисара Идрисовна | 08.04.1977 | тәрбиеші | Алматы колледжі Таланты жастар, 2014ж. Бастауыш білім беру, бастауыш сынып мұғалімі | 8 | 5 | 8 | Екінші, 2018 |
19 | Кошкарбаева Омиргул | 31.12.1994 | тәрбиеші | Абай Құнанбаев атындағы Саран гуманитарлы-техникалық колледжі, 2015ж. Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, мектепке дейінгі ұжымдардың тәрбиешісі | 7 | 7 | 2 | Педагог-модератор, 2021 |
20 | Байбусунова Роза Уразбаевна | 29.09.1979 | тәрбиеші | Аймақтық әлеуметтік – инновациялық университеті, 2019ж, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу. | 2 | 2 | 2 | жоқ |
21 | Николаева Надежда Викторовна | 26.04.1996 | тәрбиеші | Тараз атындағы колледж, 2022 «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу» | 1 ай | 1ай | 1ай | жоқ |
22 | Узакова Акнур Муратбековна | 11.09.1994 | тәрбиеші | Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі, 2014 «Бастауыш білім беру» | 1 ай | 1ай | 1ай | жоқ |
23 | Умирбаева Жаркынай Наушабаевна | 23.01.1973 | Муз.жет | Қазақ қыздар педагогтік институты, 1997 музыка пәнінің мұғалімі | 24 | 24 | 1ай | Педагог- сарапшы, 2020 |
Қайта даярлық курстарынан өтуі туралы мәлімет
Оқу жылы | Курстан өткендер саны | Оның ішінде | ||||
Саны | Пайызы % | Тәрбиешілер | Мамандар | |||
саны | Пайызы % | саны | пайызы% | |||
2019-2020 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2020-2021 | 3 | 12% | 3 | 12% | 0 | 0 |
2021-2022 | 13 | 56% | 11 | 48% | 0 | 0% |
Педагогикалық ұжымның жылдық жұмыс көрсеткіші
Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогты шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ұжымның мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе кеңістігінің үлкеюін бірнеше аспектілерден көруге болады. Сонымен қатар бейімделген бағдарлама бойынша мектепалды даярлық тобының педагогтары жұмыс жүргізу кеңістігін жүзеге асыруда.
Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына әсер ететін, балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың заманауи талапқа сай, жаңа инновациялық технологиялармен еңбек етуі, прогрессивті тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады.
Келесі мазмұнға өту: 3. Тәрбиеленушілер контингенті